白丁往來誌

香港做commerical lab慘過做狗 (5)

#570瘋賤遮人•2019年1月14日 19:08:34
/其實d一年幾十mil甚至幾mil嘅大客
完全可以自己開間小型third party lab攞埋HOKLAS只serve自己
幾年時間咩本都回晒,仲唔洗俾人delay due date, 之後成本又平,有capacity仲可以搶番ITS生意/
你岩,大客係可以自己搞,但客觀咁睇,唔會咁做,成本,技術同信任問題。
要run 一間Lab成本好高,技術上都不足(3大Lab run 左太多年,好難追得上),中小型技術可能無問題,但大型就唔得了, 再者某d 認可證書係要有返咁上下先拿到。
係消費者上都會選擇大型的公司證明的証明產品。
管理上香港呢邊確實非常垃圾,完全無planning, 無制度,無管理,老屎忽話事,但外國果邊完全唔同,好正常。
系統上亦都非常垃圾,系統完全唔user-friendly, 無監管,無cross checking, 人手input result data等問題。
其實有d 測試都係外判,唔係自己own 的。

#571發霉撚樣•2019年1月14日 19:09:00
/HR 點回覆? 我估都係等同事自己選揀了事 /
唔會覆 港豬記憶力仲死過金魚 好快無人記得乜事

#572ミクミク39•2019年1月14日 19:09:01
/依行壓榨得好勁,成本低就算,人工都要賺埋你。唔好以為manager 好高人工,好多都係得兩萬幾一個月,直迫富士康
多數都係請𡃁仔,貪易食住你,又易呃,易壓價/
人地HR 跳出去經驗計數,你地

#573不同意使用條款•2019年1月14日 19:09:01
/依行壓榨得好勁,成本低就算,人工都要賺埋你。唔好以為manager 好高人工,好多都係得兩萬幾一個月,直迫富士康
多數都係請𡃁仔,貪易食住你,又易呃,易壓價/
再將工序拆散
等你咩都唔識 轉工都冇技能 留係度安心賣命

#574發霉撚樣•2019年1月14日 19:12:23
/intertek垃圾公司,欺壓下屬,亂扣年期,人工偏低,成日要人OT黎追期,血汗無良香港工廠,HR部門垃圾,班女串過馬撚,唔希望睇POST既高層會做野,只希望各位客戶見到一見管理不善既公司,如此對待下屬,更有機會按章工作,重覆測試,務求貴公司既產品質素100%符合政府要求,所以各客戶可以諗諗其他公證行,如SGS,BV等等

利伸,冇做LAB,係睇唔過眼/
(我哋香港人不嬲做事嚴謹 緊係要跟足規矩啦 )
無咁嘅事 唔好嚇鳩d客啦

#575真正宗毒撚•2019年1月14日 19:18:04
/你岩,大客係可以自己搞,但客觀咁睇,唔會咁做,成本,技術同信任問題。……/
On 撚 9
人哋岀口要third party cert
自己搞就唔係third party
Internal qc lab 自己做一次 pass 佐俾lab 做就得

#576蕉皇•2019年1月14日 19:19:14
簡單d咁講
Test做衰左有咩都有間第三方公司係度
做個Test可能幾千蚊
背後出問題claim的可以係幾十萬

#577瘋賤遮人•2019年1月14日 19:21:48
/簡單d咁講
Test做衰左有咩都有間第三方公司係度
做個Test可能幾千蚊
背後出問題claim的可以係幾十萬/
係,第三方公司存在的價值,有咩事時仲要咩得起

#579四指男人•2019年1月14日 19:23:25
當下員工
其實啊我哋依家員工個個人都想轉份工㗎啦
但係其實有部份人呢就一路返學就一路返工嘅咁一邊又要交學費一邊又要返工咁轉工依家野係麻煩架因為你轉完份新工之後你又要過三個月試用期。風險太高啦
所以有啲人唔轉工先等到返完學。或者h Diploma完成先算囉。而家間公司呢就唔係戇鳩嘅係班高層戇鳩姐
我記得上年呀都有人工加同埋有bonus攞㗎
而家又話要cancel我bonus同埋冇人工加

#580四指男人•2019年1月14日 19:26:52
啦每個部門啊都硬係有條八婆喺度阻住晒
(ANH)

#581蕉皇•2019年1月14日 19:28:07
/當下員工……/
間公司基本上最好既地方係比時間你進修同搵工
餓你唔死
但你諗住做死一世就咪on9啦
每年加得兩三百蚊人工夠搭地鐵定食飯

#582人間廢業•2019年1月14日 19:31:29
/On 撚 9
人哋岀口要third party cert
自己搞就唔係third party
Internal qc lab 自己做一次 pass 佐俾lab 做就得/
開間獨立公司咪third party囉,咩internal lab姐? 我知有d公司都已經玩緊呢樣嘢,或將internal lab 轉ing ,規則係俾人利用的
btw, 同意另一位巴打講嘅責任同信任問題,雖則而家d commercal lab都信唔過…

#583真正宗毒撚•2019年1月14日 19:31:39
/當下員工……/
一年加得二百幾蚊人工,好處係食飯時間超長
食個半鐘無人理,無限OT噤濟,O到你瞓係公都得
利申: 前員工,做佐年半走撚佐

#584艾力奧•2019年1月14日 19:44:09
8 樓Ruby 走撚左未?

#585真正宗毒撚•2019年1月14日 19:45:56
/開間獨立公司咪third party囉,咩internal lab姐? 我知有d公司都已經玩緊呢樣嘢,或將internal lab 轉ing ,規則係俾人利用的……/
我要走貨,理得你準唔準
最梗要走到貨
衰佐,有lab 賠錢,又無傷自已聲譽
之前三星電池爆果單野,就係自己開lab 自已做third party test
衰佐之後俾人知道佢左手交右手,無錢賠不特止,聲譽都影響埋

#586HornPub•2019年1月14日 19:48:35
過左一日working day 有無人update事主情況 一d話俾人抄左 一d話一早遞左信 公司果邊有無行動 定係龜縮

#587昴日雞•2019年1月14日 19:56:49
/我要走貨,理得你準唔準……/
冇錯,3rd party lab嘅存在價值係分散風險,有事第三方揹起個責任。而且,有事都唔會整臭自己個朵。
就算大型到apple咁,佢地都係搵3rd party做認證,但佢地自己都會有lab。係用嚟做R&D。

#588昴日雞•2019年1月14日 19:58:25
/過左一日working day 有無人update事主情況 一d話俾人抄左 一d話一早遞左信 公司果邊有無行動 定係龜縮 /
龜縮啦。呢行間間個朵都臭。過咗一排冇人再提,咪又係咁過。

#589真正宗毒撚•2019年1月14日 20:03:12
/冇錯,3rd party lab嘅存在價值係分散風險,有事第三方揹起個責任。而且,有事都唔會整臭自己個朵。
就算大型到apple咁,佢地都係搵3rd party做認證,但佢地自己都會有lab。係用嚟做R&D。/
屌你,你係咪 lab sales 嚟?講得岀分散風險
我只係講岀事實,lab 既定位,其實我好撚憎lab

#590妹妹不痕了•2019年1月14日 20:15:19
垃圾工狗都唔屌
Btw出信條友遞咗信未?

#591昴日雞•2019年1月14日 20:15:35
/屌你,你係咪 lab sales 嚟?講得岀分散風險
我只係講岀事實,lab 既定位,其實我好撚憎lab/
點會係sales呢⋯我都轉咗行好耐啦⋯
啲濕鳩lab仲存在係到嘅原因,就係咁。香港好撚多Buying office。啲Buying office搵一兩間partner lab幫佢地易pass之餘,有乜頭痕身慶就搵佢地幫手。

#593HornPub•2019年1月14日 20:29:06
/屌你,你係咪 lab sales 嚟?講得岀分散風險
我只係講岀事實,lab 既定位,其實我好撚憎lab/
其實第3方lab絕對有存在價值 對d唔知名既公司or廠可以拎report站台 對大公司黎講 只有專做幾樣product 既公司develope inhouse lab先有價值 唔係都係靠第3方lab 你諗諗wal mart咩撚野都有得賣要develope inhouse lab 要幾多成本同人力 但係呢行係香港呢個地方既優勢我諗都係只有信譽 依加大陸化咁嚴重遲d唔知仲行唔行得通

#594西人西麵•2019年1月14日 20:37:33
/其實第3方lab絕對有存在價值 對d唔知名既公司or廠可以拎report站台 對大公司黎講 只有專做幾樣product 既公司develope inhouse lab先有價值 唔係都係靠第3方lab 你諗諗wal mart咩撚野都有得賣要develope inhouse lab 要幾多成本同人力 但係呢行係香港呢個地方既優勢我諗都係只有信譽 依加大陸化咁嚴重遲d唔知仲行唔行得通 /
我做緊果間公司 就係收購左間中小型3rd lab 慢慢玩
所有技術都係收購返黎 係哂到
自己出cert比自己 左手交右手
成本低好多

#597路上行人一點痕•2019年1月14日 20:50:10
/我要走貨,理得你準唔準
最梗要走到貨
衰佐,有lab 賠錢,又無傷自已聲譽
之前三星電池爆果單野,就係自己開lab 自已做third party test
衰佐之後俾人知道佢左手交右手,無錢賠不特止,聲譽都影響埋/
咪玩啦lab點會賠錢,lab個result只係代表你黎既sample係pass,唔代表你啲貨全部pass。
驗完到你走貨個sample都消失左啦,完全站起不敗之地

#599純情小雞雞•2019年1月14日 21:06:54
/咪玩啦lab點會賠錢,lab個result只係代表你黎既sample係pass,唔代表你啲貨全部pass。
驗完到你走貨個sample都消失左啦,完全站起不敗之地/
呢位巴打就講得真啦!
人地間LAB有牌架,事後好難質疑人地驗錯。
最尾點都係個客蝕底
呢行出名D老細互相都識,D客以為自己好醒
同一時間搵三四間驗,你當班人又真係on9咩
利申: 哂銀事撚,但唔係呢行

#600花生愛蝦條•2019年1月14日 21:07:48
/咪玩啦lab點會賠錢,lab個result只係代表你黎既sample係pass,唔代表你啲貨全部pass。
驗完到你走貨個sample都消失左啦,完全站起不敗之地/
有事咪話sample deviation囉
再唔係打唔甩咪賠錢
有lab係有做budget去預賠錢的

#601純情小雞雞•2019年1月14日 21:08:03
/驗完到你走貨個sample都消失左啦,完全站起不敗之地……/
/呢位巴打就講得真啦!
人地間LAB有牌架,事後好難質疑人地驗錯。
最尾點都係個客蝕底……/
不過個客通常都當retention板!

#602ビッグ・コア•2019年1月14日 21:14:13
一日唔解決golden sample 問題,一日啲test result 都係廢話

#603路上行人一點痕•2019年1月14日 21:14:48
/有lab係有做budget去預賠錢的/
我話你拎個黃金板黎都得啦

#604銀燭秋光•2019年1月14日 21:20:19
/一日唔解決golden sample 問題,一日啲test result 都係廢話 /
事實上都無得解決
唔通要去批貨到隨機抽一個辦咩

#605遊物語•2019年1月14日 21:21:36
/一日唔解決golden sample 問題,一日啲test result 都係廢話 /
做過1年半Toys Lab
覺得成件事好on9,轉咗行

#606花生愛蝦條•2019年1月14日 21:35:17
/我話你拎個黃金板黎都得啦 /
黃唔黃金辦,lab自己都會keep住啲辦做證據
不過放心啦,就算lab自己知道做錯咗,都係唔會認

#607昴日雞•2019年1月14日 21:38:30
/事實上都無得解決
唔通要去批貨到隨機抽一個辦咩/
會有。一啲認真嘅Retail公司會抽版檢查。Production時抽。裝貨後,臨上船前抽。同埋去到外國落貨後抽。
不過,好少公司咁做

#609昴日雞•2019年1月14日 21:46:56
/黃唔黃金辦,lab自己都會keep住啲辦做證據
不過放心啦,就算lab自己知道做錯咗,都係唔會認/
佢如果出歐洲GS Mark嘅話,Suppose會做埋Factory Inspection,同埋會出Cinstructional Data Form去確保成條生產線都係同報告所寫嘅一樣。
如果最後都有問題,Lab係好難避開話唔關佢事。
通常避到嗰啲都可能係出普通嘅Certificate of Conformity。只係Guarantee嗰隻做Test 嘅Sample係合格。
而呢啲,就係好似巴打咁講,公司keep辦,發覺對方嘅fail 辦同公司keep嘅辦有分別,就會大大聲話你改咗野,Test當然會有分別。
而如果發現一樣,冇改版,但仍然fail。就會話啲版已經Scrap咗,死無對證。

#610BLOODGANG•2019年1月14日 23:41:07
/而呢啲,就係好似巴打咁講,公司keep辦,發覺對方嘅fail 辦同公司keep嘅辦有分別,就會大大聲話你改咗野,Test當然會有分別。
而如果發現一樣,冇改版,但仍然fail。就會話啲版已經Scrap咗,死無對證。 /
講咩keep版呀
靚嘅版俾人拎走晒啦
Lab只會keep一啲垃圾版
原因都只係因為冇人想拎咋

#611訓覺專員•2019年1月14日 23:43:59
認真嘅Retail? 迪士泥D PRODUCT 唔過架, 不過佢會一路SEND PRODUCT 俾你SEND 到過為止
D 油幾撚毒

#612真正宗毒撚•2019年1月14日 23:50:36
做test 都係買張路票清關用,俾錢買cert

#614過客不留名•2019年1月15日 00:42:00
呢間公司真係好閪
利申:ex 之前係到做hr

#617真正宗毒撚•2019年1月15日 01:08:17
呢間公司真係好閪
利申:ex 之前係到做hr
你ex 唔會係靚女,仲好多好撚老
我做果時同hr 同一層,日日見
係i記做,最大問題係人工太低,夠養自己唔夠養家

#623蕉皇•2019年1月15日 08:19:44
/咪玩啦lab點會賠錢,lab個result只係代表你黎既sample係pass,唔代表你啲貨全部pass。
驗完到你走貨個sample都消失左啦,完全站起不敗之地/
出問題, 叫得賠錢既, 點止咁簡單
你留意下新聞都聽過d 品牌要全面回收某一兩款產品
你估淨係Sample deviation咩

#629夏十•2019年1月15日 10:52:47
原來咁低人工
是旦轉行都搵到啦 怕咩

#630西人西麵•2019年1月15日 11:07:22
琴日行過unique 請sale唔OT都15000
仲洗鬼同你日日聞chemical 逗雞碎咁多人工

#631真正宗毒撚•2019年1月15日 12:21:01
老老實實,依行10幾年前人工算ok
U grad 有10000,另有OT 40-50 一個鐘
果時未有最低工資,算幾好
撞正03 08年,直頭高人工
但人工太耐無跟市價,膠層太耐無岀去見吓依個世界,仲用10幾年前岀手請人,晒9氣。正正常常一個人,噤既人工點養家。
我明依行好耐無加test 價,但例updated 佐,好似svhc 半年update 一次,做test 都多佐,收錢都多佐,係有空間加多d 人工
聽講i記炒佐幾個manager,炒人都炒得多,係時候試下俾人炒完搵工滋味。正所謂今夕吾軀歸故土,他朝君体也相同

#632可憐貓•2019年1月15日 12:29:14
/原來咁低人工
是旦轉行都搵到啦 怕咩/
搵過份工都比人話「同叫人唔鍾意可以離開香港一樣」

#633平手離場•2019年1月15日 12:47:30
/搵過份工都比人話「同叫人唔鍾意可以離開香港一樣」 /
咁佢第一句係無錯。
離開i 記無想像中咁難既。

#634皮蛋哥•2019年1月15日 13:02:18
屌你老母 真係縮骨到叫人唔好OT

#635係咪玩野啊•2019年1月15日 13:29:44
/屌你老母 真係縮骨到叫人唔好OT/
做咩
開會叫唔準OT?

#636皮蛋哥•2019年1月15日 13:31:51
/做咩
開會叫唔準OT? /
出email…

#642不同意使用條款•2019年1月15日 13:52:23
/老老實實,依行10幾年前人工算ok
U grad 有10000,另有OT 40-50 一個鐘……/
唔係冇出去見世界
係佢地知道比咩價錢 每年都有一車車fg送入黎
D錢加比自己好過啦

公平嗎 公平咩

#643toximan30•2019年1月15日 14:06:39
/屌你老母 真係縮骨到叫人唔好OT/
唔OT。。。啲人都係慢慢做等ot咋

#644平手離場•2019年1月15日 14:11:34
/唔OT。。。啲人都係慢慢做等ot咋/
唔ot 食咩,咁低人工,食得屎啦。i 記唔比ot,執柒佢算啦。

#645昴日雞•2019年1月15日 14:15:42
/唔ot 食咩,咁低人工,食得屎啦。i 記唔比ot,執柒佢算啦。/
潛台詞係「OT,但唔好claim OT錢。」

#646toximan30•2019年1月15日 14:16:10
/唔ot 食咩,咁低人工,食得屎啦。i 記唔比ot,執柒佢算啦。/
有啲異品會做義工做埋佢 on99

#64718禁咖哩•2019年1月15日 14:29:43
無收到email話唔ot得

#648皮蛋哥•2019年1月15日 14:53:32
/無收到email話唔ot得 /
得D leader 有
(得返100 個鐘www)

#650抱著抱著抱緊你•2019年1月15日 15:20:24
黎緊intern返呢到。。
係咪真係咁閪

#651西人西麵•2019年1月15日 15:28:50
/黎緊intern返呢到。。
係咪真係咁閪 /
點會做intern
你報做part time一樣請
人工仲高啲

#656皮蛋哥•2019年1月15日 15:44:55
intern 不嬲夠鐘就閃
無咩所謂…

#658真正宗毒撚•2019年1月15日 15:49:58
/得D leader 有/
屌,乜柒leader又係lab 9
唔撚洗分得噤仔細
果時我老細話你哋無權限做咩做咩 assess d 咩 access d 咩,階級重到呢,我心唸返工返撚到你上撚晒身。

#660昴日雞•2019年1月15日 15:55:33
/黎緊intern返呢到。。
係咪真係咁閪 /
感受下工廠女工嘅生活。

#665李紫昕•2019年1月15日 17:20:44
/intern 不嬲夠鐘就閃
無咩所謂…/
嗰時有個intern日日準時走
點知有一日佢話想請假
個supervisor就當住咁多人面前指住佢嚟屌
話佢平時唔OT乜乜柒柒唔俾佢請

#667皮蛋哥•2019年1月15日 17:33:56
/嗰時有個intern日日準時走
點知有一日佢話想請假
個supervisor就當住咁多人面前指住佢嚟屌
話佢平時唔OT乜乜柒柒唔俾佢請/
intern 無義務同你O
屌乜春

#669真正宗毒撚•2019年1月15日 18:29:55
/intern 無義務同你O
屌乜春/
I記係個intern 完佐之後寫appraisal 交去ive 俾分,反我?寫到你仆街

Exit mobile version